Oldalak

2012. július 3., kedd

Egy mondatos recept! – Őszibarackos tapanade


Az ötlet hirtelen jött, de higgyétek el, hogy annál jobb lett! Csak egy sima olajbogyókrémet szerettem volna csinálni a készülő sós fagyimhoz, és ott volt mellettem a puha, érett, illatos őszibarack a pulton. Nem tudom miért, de arra gondoltam jó lenne bele! Semmi logika nem volt benne, hisz ott a fokhagyma, olajbogyó. De gondoltam az őszibarack helyettesíthetné a citromlevet és a mézet, hiszen ezek már nem olyan idegenek. Hirtelen mozdulattal beledobtam, gondoltam, ha nem lesz jó, majd nem írom bele a fagyireceptbe…és olyan lett, hogy most muszáj külön posztban jegyeznem. Vállalom a felelősséget érte! Biztos, hogy mindenkinek ízlene! Még annak is, aki nem szereti az édes-sós kombinációkat! Szóval pürésítésre fel! Csak 1 perc, sütés-főzés nélkül a nagy melegre való tekintettel, és frenetikus élmény!

Olajbogyós tapanade
 
Őszibarackos tapanade
  
Hozzávalók:

-          110 g fekete olajbogyókonzerv
-          1 nagyon nagy gerezd fokhagyma
-          12 g pirított, hántolt mandula
-          0,5 dl olívaolaj
-          1 nagy puha őszibarack lehámozva


Elkészítés:

  1. Az összes hozzávalót turmixgépben pürésítjük
Őszibarackos tapanade
Mi házi fügés barnakenyérrel ettük! Éppen ez volt itthon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése