Oldalak

2013. június 8., szombat

Meggy fényképek különböző stílusokban

Nem, most nem recept következik! Csak meggyet fényképeztem 3 különböző magyar gasztroblogger stílusában - legalábbis megpróbáltam abban! Először gondolkodtam, hogy megmondjam-e kikében, vagy ki kelljen-e találni, vagy ha ki kell találni, akkor legyen-e nyeremény? Szóval most így lusta mód, nincs nyeremény, miért is lenne, hiszen lehet, hogy annyira meg is sértődnének, hogy ezt nevezem az "Ő" stílusuknak, hogy végül nem mondok semmi! Meg lehet, hogy olyan béna voltam, hogy nem is sikerült! Na jó....ha senki se találja ki, akkor azért a végén szégyen szemre leírom a megjegyzéseknél! De nem kötelező a válaszadás! Én például utálom az ilyen játékokat!


Meggy



Meggy



Meggy

11 megjegyzés:

  1. Én csak az elsőre mernék tippelni. Dolcevita?

    VálaszTörlés
  2. Én csak az elsőre mernék tippelni. Dolcevita?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a tippet! És úgy örülök, hogy eltaláltad!

      Törlés
  3. Az első nekem nagyon bejön... :o)

    VálaszTörlés
  4. woooow, nagyon szuper otlet! [a nyeremeny lehetett volna egy tanyer meggy ^_^]

    VálaszTörlés
  5. A második szerintem Reni stílusa (Az élet napos oldala), a harmadikat nem tudom... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen! :) A harmadik elvileg Vera lett volna! De hát ügyesebbnek kell lennem még!

      Törlés
  6. A képek nagyon szépek, nagyon sikerült eltalálni a bloggerek stílusát. Ha már a FB-on kitaláltam, itt nem lövöm le a poént. :)

    VálaszTörlés