Oldalak

2012. június 7., csütörtök

Bent voltam a Gourmet Fesztiválon!


Képzeljétek, hogy olyan szerencsés voltam, hogy már ma bejutottam a fesztiválra! A részleteket, hogy hogy smint elárulom később, mert az sem egy mellékes dolog (egyébként ezért voltam elhavazva, és még leszek is vasárnapig).
Ez a nap szakmai nap volt, ezért dél körül még csak lelkes bódétulajdonosokkal lehetett találkozni, akik azt tervezték hogyan festik dizájnosra fa bódéjukat. De késő délután már ilyeneket lehetett enni, és ettem is:

 1. Anyukám mondta:                                       2. Costes:                                    3. Boulangerie-Patisserie:
        Lampredotto                                         „Gulyás” terrine                                            válogatás

Kérdezni ér...mind nagyon finom volt, de a „Gulyás” terrine-t ne hagyjátok ki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése