Oldalak

2012. június 16., szombat

Chez les Francais-ba jártam! Megnyitott!

 Mint már tudtátok, kaptam egy kedves meghívást a Városmajor utcában újra megnyíló francia kávézó és delikáteszboltba a Chez les Francais-ba. A meghívón ez állt: „partneremmel”. Hogy férjem helyett a gyerekeket lepasszolva, hogy mentem hétvégi villásreggelire egy hangulatos kávézóba édes kettesbe egy sármos fiatalemberrel? Itt elolvashatjátok! A fiatal magas úriember pedig nem volt más, mint „Az utolsó éjjel” blog szerzője.
Nekem már volt egy jó élményem a kávézóval kapcsolatban (egy iszonyat finom májpástétomos szendvicset ettem egyszer itt). Így tudtam…jó helyre megyek! Megérkezve, első benyomás: fiatal hölgyek és urak stílusosan kék-fehér csíkos pólóban és mici sapkában lelkesen térülnek-fordulnak a langyos croissantokkal és pain chocolat-kel. Mindenhol sajtokat, sonkákat, kacsamájpástétomokat, kolbászokat és macaronokat látni! Tisztára mintha Franciaországba lennék! És amikor megszólalnak a „Csíkosok”, kiderül, hogy nem is járok messze az igazságtól: FRANCIÁK! Annyi változtatással, hogy ők kedvesek, aranyosak, mosolygósak és barátságosak!
Kiderül, hogy az üzletet 3 lelkes mindenre elszánt fiatal hozta létre: egy magyar hölgy és két francia úriember. Csak Franciaországból hozott minőségi termékeik vannak, amiket meg is vásárolhatunk, de ezekből fantasztikus szendvicseket és salátákat is kreálnak. Most már beszéljenek inkább a képek!

Chez les Francais
cégérjük
Chez les Francais
evvel a langyos croissanttal fogadtak, amit Franciaországból hoznak és itt sütnek készre
Chez les Francais
itt mindent megtaláltok, ami francia
Chez les Francais
haza is vihettek belőle a reggelihez...
Chez les Francais
...de helyben bármelyiket belerakják a szendvicsünkbe is
Chez les Francais
egy "Csikos"
Chez les Francais
no comment

Chez les Francais
azóta már ínycsiklandozó ételfotók kerültek bele


Chez les Francais
az egyik francia tulaj
Chez les Francais

Chez les Francais
ebből mind ettem, és ekkor még ott sem volt a két legfinomabb
Chez les Francais

Chez les Francais
a franciák "Dámának" nevezik ezt a kéksajtot
Chez les Francais
az egyik favoritom: Cabecou (kecskesajt)
Chez les Francais


Chez les Francais
forró baguette
Chez les Francais
életem legfinomabb baguette-ét vágják, de tényleg! kívül a lehető legropogósabb, belül a Világon a legpuhább
Chez les Francais

Chez les Francais
vigyázat: a csokis süti forró
Chez les Francais


Chez les Francais
dísznek
Chez les Francais
a kecskesajtos frenetikus, a roqeufortos mennyei, az olívás tökéletes, a kacsamájasról lecsúsztam
Chez les Francais

Chez les Francais
Franciaországban szintén egy népszerű desszert, akkora, mint egy macaron, belül csokis mogyorókrémes
Chez les Francais
terasz
Chez les Francais

Chez les Francais

Én még most is az ízek bűvöletében élek...és az egyik fajta kéksajtért biztos, hogy visszamegyek! Csak drukkolni tudok Nekik! Tényleg! Ilyen minőséggel nagyon ritkán találkozni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése