Oldalak

2012. június 13., szerda

Játék!...Nyeremény: Villásreggeli a Chez les Francais-ba

Tegnap kaptam egy nagyon kedves meghívást a Chez les Francais francia delikátesz és teaszalon újbóli megnyitása alkalmából, aminek nagyon örültem. Már régóta figyeltem, az „átalakítás miatt zárva, 2 hét múlva nyitás” táblát, mert egyszer sikerült betérnem, és enni egy isteni májpástétomos szendvicset, ezért tudtam milyen szuper hely, és mennyire a minőségre törekszenek. Tényleg minden francia volt, még az eladó vagy tulaj is! Szóval most szombaton lesz 11-kor, és ígéretet kaptam egy villásreggelire 2 személyre. Mivel férjem dolgozik, ezért nagyon örülnék, ha valakinek kedve lenne eljönnie velem. Mivel eléggé utálom a sorsolásos dolgokat, ezért inkább játékban gondolkodtam. Azt találtam ki–,mivel már elég kevés az idő addig -, hogyha összedobnátok egy szendvicset képpel és recepttel a blogotokon, és a linket elküldenétek az e-mail címemre péntek délig, akkor kiválasztanám a legtutibb szendvicset! Megpróbálok objektív lenni, habár ez egy elég szubjektív dolog. De azt megígérem, hogy mindenki szendvicsét felrakom a blogomra, aki elküldi! (Akinek nincs blogja küldjön el mindent az e-mail címemre.) Azért örülnék, ha legalább csak egy szendvics pályázat is befutna! Várlak Benneteket játszani!


12 megjegyzés:

  1. ÓÓÓ, én nagyon küldenék és mennék is Veled, de sajnos aznap van az utolsó sulim:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj! Tényleg nagyon sajnálom...akkor most se jön össze!:(

      Törlés
  2. De jó játék, én is mennék veled, csak pár ezer km szól közbe.:) Azért egy szendvicset lehet, hogy összedobok majd!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kár:(, de tudtam, hogy Te messze vagy! Azért a szendvicsednek nagyon örülnék így is! :)

      Törlés
  3. én mennék! na akkor küldök kettőt az emailedre, hátha jó lesz valamire :)

    VálaszTörlés
  4. Hú, lenne egy jó kis szendivcsötletem a kertben növekvő arasznyi sárgacukkinikkal, de nem lenne jó a szombat, érettségi-találkozóm lesz:) Azért lehet, hogy a szendvicset megcsinálom:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fú, de kár! Nem fér bele a találkozó előtt? A sárga cukkinis dolog annyira jól hangzik! Tök jó lenne, ha megcsinálnád! :)

      Törlés
    2. Akkor túl sok időre kellene lepasszolnom a gyerekeket, és azt rosszul viselnék, főleg a kicsi... Igyekszem azért megcsinálni, mindjárt megyek is fel a veteményesbe mángoldot szedni, körülnézek cukkini-fronton is:)

      Törlés
  5. úúúúú, már megint milyen jó kis játék :) sajnos az időpont nem jó nekem sem, nagyobbik gyermek szülinapi zsúrja lesz aznap, teljes felfordulásban élünk ... :)

    VálaszTörlés