Oldalak

2012. június 22., péntek

Mandulasaroknak ajánlva - Málnás-lazacos kalács kókuszos curryhabbal

Mivel mostanában annyira jól tudok szendvicseket enni, és kritizálni, ezért nekem is illett már előállnom eggyel, hogy támadófelületet biztosítsak nektek!
Ez a bekezdés csak azoknak ajánlott, akik egy egyetemi előadást is végig tudnak ülni a fenekükön: Először balzsamecetes epres kolbászos kalácsot szerettem volna készíteni sajtkrémágyon, amin most biztos egy nagyot nevettek, hogy ki eszik ilyen hülyeséget! És tényleg! Nagyon sokakat meg lehet vele bolondítani! Csani névnapi zsúrján teszteltem. Na nem a gyerekeken! Azért annyira nem vagyok elvetemült, de a szülők mind ezt választották a szárított sonkás-eper kombinációval szemben, ami ugye köztudott! Rá kellett jönnöm, hogy a füstölt dolgok, valamiért jól passzolnak az eperhez, de komolyan! Viszont addig húzódott-halasztódott ez az epres szendvicses recept, hogy mára már ki is mentünk az igazi eperszezonból, így váltottam málnára, és a füstölt vonalon maradva lazacra. Először ezt is balzsamecetes-rozmaringos dologgal képzeltem el, aztán ezt már egy picit unalmasnak találva vittem inkább keleti irányba, a curry hozzávalóival. Na! És ez a hab dolog! Mandulasarok teljesen bediliztetett vele! Rabja lettem! Azért állítsatok le, ha túl sok habos receptet kezdenék el mostanában gyártani! Szóval remélem nem haragszik, hogy lenyúltam hab mániáját, ezért Neki ajánlanám, hogy lássa milyen jó fej vagyok, és így észre se fogja venni a turpisságot!
Azért kóstoljátok meg az epret egy karika kolbásszal, balzsemecettel és egy kis Philadelphia sajtkrémmel, ha éppen pont ez a pár dolog van csak a hűtőtökben, mint a bizonyos főzőműsorokban, ahol: „vajon mi lapul a fridzsiderben?” kérdést feltéve, véletlenül mindig összepasszoló dolgok találhatóak benne. Én is ilyen hűtőt szeretnék!

gasztroblog, Málnás-lazacos kalács kókuszos curryhabbal, recept, lazac, kalács, málna, kókusz, curry

gasztroblog, Málnás-lazacos kalács kókuszos curryhabbal, recept, málna, lazac, kalács, curry, kókusz

Recept a Dining Guide-on!

A kép hibája, hogy sokkal, de sokkal több curryhab kellett volna rá, de sajnos ez csak a fotóalany elfogyasztása után derült ki. De Nektek kötelező többet rakni rá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése